Gårdagens bellyboost!

Igår satt jag och letade efter en låt att göra koreografi till Stockholm Bellydance Festival nu på fredag. Fastnade inte för någon alls :( Så imorn ska jag ta med all musik och danstillbehör till worldclass och träna i danssalen här!

Var på möte igår med en kille som vill ha magdans på sin restaurang och vart samtidigt inbokad på ett bröllop som hans kompis anordnar. Så nu har jag fyra uppträdanden kvar i maj, och en restaurang som ev ska ha om 2 veckor. Underbart!!

Showerna igårkväll gick bra, men jag kände mig inte så inspirerad. Men när jag var klar kom det fram en tjej som tyckte jag var jätteduktig och ville ta kurser så då vart humöret på topp igen! Note to self: skaffa skor att dansa i!! Igår när jag dansat klart hade jag ett flertal små avlånga skärsår under fötterna. Tips vart man kan köpa är välkommet!!! :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0