God morgon!

Nu har jag suttit sedan 8.00 och läst bloggar samtidigt som jag försökt få tag i en vårdcentral. Vilket verkar vara helt omöjligt. Efter mycket om och men fick jag tag i min vårdcentral som bara hänvisade mig vidare till min läkare (visste inte ens att jag hade en, har precis bytt vårdc. nämligen). Så nu sitter jag och ringer honom men det är upptaget hela tiden. Vad hände med "knappa in ditt telefonnummer så ringer vi upp dig omkring klockan..." Det var ju ett mycket smidigare system! Ska jag behöva ägna hela min morgon med att bara få tag i dem?? Surt!

Anledningen: I Barcelona fick jag någon bakterie i halsen och antibiotika mot det. Efter en tiodagarskur var allt bra men efter en dag utan piller vart det illa igen och nu har jag svårt att sova för jag har så ont i örat :(

Så nu vet ni vad jag gör hela morgonen :)



Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Tack!

Jag gillade den mörka mer och den ljusa var ett annat format och lite dyrare så det var givet vilken jag skulle ta =)



Hoppas du hittar en vårdcentral som tar emot dig snabbt gumman!



Förresten vet att jag sagt det innan men om du är sugen på att komma ner och dansa på förenings showen den 20 maj så är du välkommen!

Kram

2010-05-03 @ 12:41:24
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0