Hoppsan!

Det har varit lite dåligt med inläggen på senaste tiden men jag får skylla på att jag har ett liv :P
Skämt åsido har jag nu tagit mig ut ur högarna av plugg. Simmat upp till ytan och tagit ett andetag för att sedan dyka neråt igen ;)

I helgen ska jag dansa i Norrköping och i Motala. Mr G följer med till Motala efter jag inte har lokalsinne. Det ska bli jättekul och spännande att dansa på nya ställen :) Annars är det mest jobb i helgen på Worldclass.

I morgon ska jag och Mr G boka en resa!!!! Jag är så glad! Ingen av oss vill bara ligga på stranden hela dagarna så jag hoppas att vi hittar en resa med lite äventyr i! Berättar mer sen om det :D

Puss på er och ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0