I ett nötskal

Det har vart stopp i mitt avlopp sedan igår så jag ringde hyresvärden som skulle skicka någon "under dagen" idag som skulle rensa ur (blä). Definitionen "under dagen" betydde tydligen "en timma innan du har planerat att vakna" så när ringklockan tjöt 07.00 flög jag upp som en påtänd ekorre (som jag skrev om i tidigare inlägg) på mindre än 15 sekunder var jag påklädd och vid dörrn. Det är speed det, puh! Men jag är glad, nu kan jag duscha igen :D


Mitt i all stress mellan skola jobb och dans fick jag ett mail från min kära lärare i Interkulturell kommunikation som löd: "Terese du har missat att bifoga filen med arbetet". Skit, deadlinen var ju i Söndags, undra hur hon kommer bedöma det nu?

Den här veckan jobbar jag 5 dagar, dansar 2 dagar och har 2 arbeten som måste göras i skolan. Det känns jättebra att ha saker för mig, och ännu bättre när det är gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0