I högar av plugg!

Där hittar ni mig. Efter jobbet i förrgår satte jag mig med skolan och jag satt 10 timmar igår och 10 timmar idag med. Och det är fortfarande inte klart. Man går ju inte sysslolös i alla fall, haha. Vänner ringer och undrar om jag lever men nu är det ju slutspurten i skolan och im exakt en vecka kommer allt vara klart. Då har allt slit definitivt varit värt det :) Men nu tänkte jag att det var dags att skriva ett litet inlägg innan jag sätter fart igen.

Igår var jag faktiskt på gymmet också och efteråt vart det en timmas powerwalk runt ån. Har träningsvärk i mage, bröst, rumpa och lår idag. Känns superhärligt!

Deadlines:

- Företagsekonomi hemtenta                 25/5 12.00

- Presentation av spansk affärskultur 27/5

- Export/ Import Grupparbete               31/5


Sen börjar den spännande kursen affärskinesiska :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0