Idetorka

Det märks att jag inte är riktigt frisk än (blir anfådd bara jag ställer mig framför spegeln för att dansa). Känner mig smått stressad med all rätt. Jag har valt att dansa ett trumsolo på tre minuter nu. Har lyssnat om och om och om igen för att lära mig låten. Har gjort ett intro och en avslutning till den också. Sedan har jag bara improviserat mig igenom låten vilket gått jättebra, meeeen jag känner mig själv och vet att jag kan få blackout om jag blir för nervös på scenen. Jag har ju aldrig gjort något sådant här förut och jag vet att majoriteten som kommer vara där är riktigt duktiga och rutinerade showartister. Är nervös redan nu! Samtidigt ska det så klart bli jättekul!
Typiskt mig att krångla till det genom att välja en låt som jag aldrig hört förut, en dag innan jag ska åka iväg, haha.

Men just nu har jag idetorka så jag ska ta en promenad runt ån med Mr X ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0