Magdans i Motala

Det var superkul på festen i Motala igår. Och jag har allt att tacka Mr G för. Hans lokalsinne är grymt och han kunde guida dit mig, jag hade aldrig i hela livet hittat dit. Alla var jättenöjda och tyckte jag var så duktig. Det var god mat och liveband som sjöng både på arabiska och turkiska. Naturligtvis rycktes jag med och satt och klappade vilt i takt med alla andra, hahahah! Och som vanligt glömde jag min CD skiva. Det har blivit lite min grej att lämna CD skivor på varje tillställning jag är. Men man får väl se det som att de får valuta för pengarna :D Hahah!

By The Way, kolla in Mix hemsida. Hon är mästare och rekordhållare i Bågskytte både i Thailand och Sverige samt fd modell osv. Hon var hos oss på worldclass i onsdags på vårat "öppet hus" och marknadsförde sina produkter: mixarcher.blogg.se Hon skrev så varmt om oss i personalen på sin "Worldclass dag" :)

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Va roligt!

Jag lämnar också mina cdskivor överallt haha. Man kanske borde ha skivor med reklam på så de gör någon nytta när man lämnat dem.



Brukar du stanna kvar som gäst på eventen du dansar på eller kände du dem?



Kram

2010-05-30 @ 19:22:58
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0