Men hallååååååå!

Jag fick ett ryck och åkte till Göteborg där jag inte kunnat blogga! Det brukar alltid vara så dåligt att festa i Linköping, väldigt ungt folk. Så jag tog mitt pick och pack och åkte till Götet. Där bodde jag på Scandic rubinen (som jag kan rekommendera, världens skönaste sängar!!!!). Det var parader på gatorna och folk överallt. Började med ett glas vitt på hotellrummet. Sedan gick vi en pubrunda för att slutligen hamna på en libanesisk restaurang där de hade den mest utsökta libanesiska maten jag någonsin ätit. När jag tänker på det måste libanesiskt vara den godaste maten jag någonsin ätit över huvud taget. Det fanns så klart en magdansös som svassade omkring. Lyckad kväll med andra ord!! Sedan var ju tanken att vi skulle gå ut med meeeeeeen Tessan däckade i sängen kl 23 :) Lagom? Gammal?

Nu måste jag ut i solen innan den försvinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0