Mer från SBDF

Ja helgen slutade ju inte där. Jag hittade tre underbara magdansdräkter som jag vart kär i. En röd, en vit och en blå. Men eftersom en av mina älsklingar köpt två dräkter åt mig när hon var i Egypten så valde jag att bara köpa en, den blå blev det! Jag ska ta kort på den ikväll och lägga upp så ni får se :D

Jag gick på workshops hos Serkan Tutar (male bellydancer of the world 2008) som var jätteduktig koreograför, och hos Suraiya från Polen (som är en superduktig artist) och av henne fick jag en massa tips på vad jag behöver träna på för att bli bättre, isolationstekniker osv. Jag skulle tagit två lektioner som var sambainspirerade men de vart inställda tyvär :( Jag får försöka hitta en annan som kan lära mig det!

På lördagskvällen gick vi på libanesisk restaurang där det bjöds på livemusik och magdans. Jag hade velat gå på Beirut Cafe men det var fullbokat. Får ta det nästa sväng till Sthlm. Men det var jättegod mat, har glömt namnet på restaurangen dock ??

Jag har haft det underbart i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0