Mer jag vill ha mer, jag vill äga allt jag ser!

Inte riktigt så, men det vore ju trevligt att ha råd att gå till frissan t ex :D
Har upptäckt idag att jag inte är något geni på att sy, hrrrm fick sy om magdansdräkten två gånger för att jag inbillade mig att jag var lite smalare än jag var, hahahaha! Men nu ska den nog sitta som en smäck.

Jag har letat ihjäl mig idag efter mina kvitton på mobil och kamera men de tycks ha fått ben och rymt ut ur lägenheten. Jag tror inte att försäkringskassan kommer lita på mig utan dem. Vill ju ha lite ersättning för att jag vart rånad. Jag som alltid är så ordningsam. Slår vad om att jag lagt dem på världens bästa ställe! Vart det nu är?

Hur som haver ska det krogas lite idag. Jag och min Jonna ska göra stan i nykter manér. Det blir väl en cola light och sedan hela natten på dansgolvet. Precis som det ska vara! Hej då kalorier :D

Hittade ett avsnitt i min kokbok: "smalmat" kallades det. Det var ett tvåveckors schema med mat och kalorier uträknat så jag tänkte börja lite smått i morn.

Nu ska jag tydligen locka prinsessans hår så måste kila! Ha en fantastisk torsdagskväll!



Jag och Jonna sommar 2009 Platå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0