Modell för en dag


I lördags var det "modell för en dag" i Linköping. Då får man åka limo till Stora hotellet där man blir sminkad och fotograferad gratis men sen får man köpa bilderna. Jag tänkte det kunde vara kul för det ska vara duktiga fotografer och dessutom är en ny festsminkning aldrig fel :)




Kompis blir fotad


kompis blir fotad


Försökte ta kort på min sminkning som faktiskt var jättefin, men min kamera ville inte alls samarbeta med mig! Sminkösen hade en gulglittrig ögonskugga som hon suddade ut mot en svart. Ska köpa liknande ögonskuggor och försöka själv! Dessutom fyllde hon i mina ögonbryn, något som jag aldrig gör men det var också jättesnyggt tycker jag. Jättebra upplevelse det här. Jag fick många nya tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0