Morgonens ljuva toner

Då var det dags för linsprovning om en timma. Jag bävar lite, tycker det är fruktansvärt obehagligt att pilla eller låta någon annan pilla i mina ögon. Men alternativet som är glasögon fungerar inte för mig. Jag kan väl inte påstå att jag har så mycket till liv i dag heller, interkulturell kommunikation står på schemat (ett ämne jag älskar) och sedan bär det av till mitt kära Worldclass igen.

Det märks att pollensäsongen är på topp, jag snorar och det kliar i ögon och hals till den punkt att jag vill hoppa ur skinnet! :P Jag var hos en läkare för en tid sedan som skrev ut allergipiller till mig, precis samma sort som finns receptfritt på apoteket. Så vad är skillnaden då eftersom denna medicin är på recept? Jo på recept får man 100 tabletter för 40 kr mot de som finns i butik som kostar 40 kr (och uppåt) för 30 tabletter. SKUMT?!

Nu blir det frukost med en kopp te innan dagens bestyr!


Pussar till er!


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Jag tycker det är häftigt att du vågar. Vilken stil ska du dansa?

2010-05-05 @ 10:13:26
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Elisabet svarar

Hej gumman! Tack ja det känns bra att jobba, jag kommer väll hitta det jag vill bli så småningom:D Klart jag hänger på!!! Skoj skoj ju! Ska på Nadjas magdans festival i helgen. Vill du sova hos mig? Jag är ju ensam hemma nu :D:D

Har du nytt nummer nu? Fick jag det förut så har jag slarvat bort det tror jag för det finns inte i min telefonbok. Kan du mejla det till mig på fejjan eller mejlen?

PUSS!

2010-05-05 @ 18:37:50
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0