Motivationen är HÄÄÄÄÄR!

Tycker helt plötsligt att jag gjort precis rätt som utmanat mig själv och gjort en ny koreografi till en ny låt som dessutom är trumsolo och jag ÖNSKAR att jag hade två shower att framföra i morgon. OM det skulle vara så att någon lämnar återbud i sista sekunden ska jag vara där och volontära :D hihi

Ska förmodligen använda mig av dräkten jag köpte av dig S. Den guldiga, måste bara sy på banden runt midjan så kjolen håller sig uppe. Den är nämligen lite tung och när jag gjorde en show i lördags åkte kjolen ner hela tiden (tur att jag inte hade string).



WHISH ME LUCK ! ! !


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Hoppas man kan få se uppträdandet på video sen. Det du kan göra längre fram är att köpa ett resårband och sy in lite tajtare är dräkten längs kanten på insidan, så håller det lite bättre, eller nödlösning: Tajta stadiga underkläder (exempelvis boxertrosa) och sen säkerhetsnälar på insidan genom underkläder och dräkten. Men underkläder som sitter uppe tajt och bra, annars är risken de också åker ned haha, och ja, den filmen hade jag också velat se LOL Kram

2010-05-13 @ 20:47:41
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0