SBDF efteråt

Min kamera tog inga bra bilder från showerna men jag tänkte visa tre bilder i alla fall :)

Serkan Tutar (Male Bellydancer of the year 2008) tog jag en workshop hos i teknik och koreografi (oriental)


På lördagen tog jag en workshop med Suraiya från Polen med isolationstekniker och koreografi. Hon var grym på isolationer :D Jag har fått mycket att träna på!


Här är en ensam stackars bild från showen. Detta är en världskänd magdansös från Egypten vid namn Nour.
Hon var jätteduktig (så klart!)


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Hoppas du gillade Surreiyas workshop, hon är grym. Nour är jätteduktig med (hon är ryska men bor i egypten). Hennes lektioner är också att rekomendera. Filmade någon dig? Kram

2010-05-20 @ 00:03:45
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0