Sex and the city 2






Jag var ju på premiären av Sex and the city 2 i förrgår. Jag hade köpt biljetter till mig och två tjejkompisar, som lämnade återbud i sista sekunden. Så jag släpade med mig Mr G och en killkompis till honom i stället.

Jag har sett att de flesta kritiker har sågat filmen och i sammanfattning kallat den: "nästan inget sex och väldigt lite city" samt tyckt att karaktärerna varit en parodi på sig själva.

Jag kan hålla med om att filmen känns billigt gjord och handlingen känns lite som en nödhandling. Den saknar väldigt mycket av det som serien har och jag tycker Carrie känns lite larvig just i den här filmen, MEN jag tyckte den var skitrolig på många ställen, jag satt och skrattade massor. Dessutom älskade jag så klart de orientaliska vyerna. Helt klart värd att se om man är ett satc fan! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0