Stockholm Belly Dance Festival here I come :)

Nu ska jag snart springa till bussen. Vaknade klockan sju i morse och har virrat omkring sen dess. Väskan är full men det finns fortfarande saker jag vill ta med mig :( Sitter och lyssnar på min nya låt nu. :P Hoppas allt kommer gå bra :)

Mr G sitter redan på bussen, hoppas inte han kommer ha det tråkigt när jag ska ta lite workshops och annat... Jag får väl gottgöra det genom att följa med honom på en innebandy weekend senare!

Ha en fantastisk dag nu, det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Gumman det var såååååååååååå skoj! DU VAR GRYM!!!! fan va kul det var att få se alla stora namn:D:D och hon den där Soraya verkar ju trevlig. Hoppas det blir lika skoj i morgon! Jag blir sså sugen på att börja med magdans. Precis som jag tänkte i vintras. Blev ju inte tid till det då:S men nu så har jag blivit inspirerad! tack för att du tog med mig! PUSS sov så gott och hälsa till George!

2010-05-15 @ 01:38:58
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0