Uppe med tuppen!

Det bästa jag vet är att vakna tidigt på morgonen och vara utvilad! Det känns så bra att ha hela dagen framför sig! Men idag har jag vaknat och vet inte alls vad jag ska ta mig för... Suttit vid datorn i en timma nu, haha. Det kanske blir en promenad runt ån :)

Mr G hittade en beskrivning i ett reklamblad som han tyckte stämde in på mig och han, den lät så här:
"Tillhör du de 3% som studsar upp ur sängen som påtända ekorrar och dukar upp en hotellbuffé till frukost? Grattis, du kan sluta läsa här. Men om du misshandlar snooze-knappen och äter bussfrukost så har du kommit rätt. Hahah, jag tyckte om den liknelsen. Stämmer för bra in på mig och min morgonpigghet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0