Nya Robin Hood, inget att ha

Idag gick jag upp kl 05.50 för att springa ner och öppna gymmet. Från att bara ha en tid den här veckan har jag nu fem. Välbehövligt för en fattig student :) Det är väldigt lugnt den här morgonen, folk loggar in och gör sitt på egen hand så jag ahr tagit tillfället i akt att läsa lite ekonomi (tenta nästa vecka!!) Nu är det bara tre veckor kvar i skolan. Jippie!!!!!

Förlåt, det vart ju inga bilder igår :( Skäms på mig. Jag kom liksom aldrig hem. Efter jobbet tog jag en lång promenad runt ån, sedan åt jag med Mr G och sedan gick vi på bio och såg Robin Hood. Lovar att bilderna kommer upp idag!!

Robin hood var i alla fall inge vidare, både jag och Mr G somnade och missade slutet :D Det var som en dålig serie på tv OCH besvikelsen var stor att den var så annorlunda mot Disneys version, som slår allt!! Det var liksom inte så tydligt i filmen att han tog från de rika och gav till de fattiga. Men i grund och botten så bestog filmen mest av stridsscener som var näst intill identiska och man tröttnade efter halva filmen på att samma saker upprepades igen och igen. Inget jag rekommenderar att se på bio!


Ledsen Russell men Gladiator var mer din grej!







Det är så här jag vill se Robin Hood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0