Vilken dag!

Jag och Mr G gjorde en gemensam satsning i morse och tvättade tillsammans. Mycket trevligare än att tvätta själv! Emellan varven har jag fyllt i mina papper till försäkringskassan för att jag vart rånad och inser att jag nog inte kommer få tillbaka ett öre för jag hittar inte mina kvitton. Men men skickar väl i n papprena för sakens skull.

Jobbade eftermiddag på Worldclass med söta Vickis och vi har ett litet projekt på gång till i höst som jag inte tänker avslöja närmare än :) Men om vi kommer igång så kommer det bli underbart. Glädje varje dag!

Efter jobbet lagade Mr G en supergod middag åt mig. Kyckling med pestopasta och Halloumi ost, mmmm Han är bäst!

Nu ska vi nog slå oss ner i soffan och se en film och njuta av att inte göra någonting!

Natti natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0