@ Worldclass

Åh vad det är härligt att jobba! Vill skriva det en gång till bara för att :D Jag känner mig inne i en sådan period att jag vill jobba jobba jobba för att tjäna pengar jag kan resa för! Har så många platser jag vill se! Däribland Tokyo, New York, Libanon, Egypten, Bali m fl och nu när sommaren tar sin ljuva tid på sig att dyka upp så varför inte resa lite?

OCH vet ni vad? Jag vaknade idag och hade inte ont i halsen mer :) Det betyder att jag kan börja träna igen!!! Yippie! (TA I TRÄ) Efter helgen blir det rivstart ;)


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Egypten står på mitt drömlista nästa gång det ska resas. Måste till Kairo helt enkelt =)

2010-05-11 @ 21:38:08
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0