Zzzzzzz...

Tydligen bara en förkylning jag hade sa min läkare, puh. Men blir lite trött på det ändå. Jag vill ju börja träna!! Men jag får satsa på att äta nyttigt i stället. Så all skräpmat och sötsaker (utom chai latte) är strikt förbjudet.

Har inte mycket till liv idag. Skolan (excel kurs) slutar 15.00 och jobbet (worldclass) börjar 15.00 Ska jobba till 22 och sedan är det march i säng.

Dock ska jag kolla schema på Stockholm Bellydance Festival idag, för det tänker jag inte missa. 13-16 maj är det festival med workshops och föreställningar. Två Linköpingsgrupper ska tydligen vara med i showerna! Ska bli intressant att se, samtidigt som jag tänker att "kan de så kan väl jag". Får klura lite på det där :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0